Нормативно-правова база організації інклюзивного навчання:
Інклюзивне навчання в закладі в 2024-2025 н.р. організовано згідно:
рішення виконавчого комітету Тростянецької селищної ради №258 від 30.08.2024 «Про затвердження мережі закладів освіти Тростянецької селищної ради на 2024-2025 навчальний рік»;
рішення педагогічної ради від 29.08.2024, протокол №1;
наказу по закладу від 02.02.2024 №137 "Про введення в дію рішення педради від 29.08.2024, протокол №1 з питання «Про організацію інклюзивного навчання»";
наказу по закладу від 02.09.2024 №140 "Про введення в дію рішення педради від 29.08.2024, протокол №1 з питання "Про створення команд психолого-педагогічного супроводу для дітей з особливими освітніми потребами".
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.09.2021 р. №957 "Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти"
Постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 р. №872 «Про затвердження Порядку організації інклюзивного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах» зі змінами, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 9 серпня 2017 р.№588
Наказ МОНУ №609 від 08.06.2018 року «Про затвердження Примірного положення про команду психолого–педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти»
Наказ управління освіти і науки Вінницької облдержадміністрації від 01.11.2010 р. №469 «Про затвердження Концепції розвитку інклюзивного навчання»
Висновки про комплексну психолого–педагогічну оцінку розвитку Тростянецького ІРЦ з метою реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацію та інтеграцію в суспільство.
Матеріально-технічна база ресурсної кімнати (див.дод.№1)
Коментарi