Бібліотека – шлях до храму, який кожний будує в душі своїй, створюючи себе – розумного, справедливого, культурного, люблячого Україну.

Бібліотека – це організм, який є живим тоді, коли він змінюється разом із суспільством в цілому та користувачами зокрема. Так, як кисень потрібен людині, щоб дихати, бібліотеці потрібні читачі, щоб вона могла продовжувати жити. Цей постулат повинен стимулювати всю діяльність, усі бібліотечні процеси, які спрямовані на задоволення потреб реальних і потенційних користувачів бібліотеки. Бібліотека завжди була збирачем, хранителем і дослідником творів друку – вічних пам’яток писемності, а бібліотекарі – вірними зберігачами і популяризаторами духовного надбання поколінь. Бібліотека – структурний підрозділ освітнього закладу, діяльність якого націлена на накопичування, оброблення, зберігання та поширення інформації для забезпечення освітнього процесу інформацією та ресурсами. Крім цього, шкільна бібліотека сприяє загальному інтелектуальному розвитку учнів і професійному зростанню педагогічних кадрів, формує та вдосконалює інформаційну компетентність усіх учасників освітнього процесу. Отже, бібліотека – це фундамент освіти і самоосвіти; за своєю суттю вона є берегинею людського знання.

/Files/images/shkola_kabneti/DSC_0318.JPG

/Files/images/shkola_kabneti/DSC_0317.JPG

Бібліотекар - Остафійчук М.О.

/Files/images/foto_4/изображение_viber_2022-03-30_12-18-18-500.jpg

Кількість читачів:
учнів – 187
вчителів - 23
Кількість відвідувань (читачів-учнів та вчителів):

- за день від 5 до 15 чоловік;

- за місяць від 20 до 50 чоловік;

- за рік 360 читачів.

Книговидача за рік:

- підручників – 1720;

- художньої літератури – 500.

Книжковий фонд:

- підручників – 4267;

- художньої літератури – 4188,

Завдання шкільної бібліотеки

  • Сприяти реалізації державної політики в галузі освіти, розвитку навчально-виховного процесу; виховання загальної культури, національної свідомості, шанобливого ставлення до книги;
  • Виховання у школярів інформаційної культури, культури читання; формування вміння користуватися бібліотекою, її послугами, довідковим апаратом;
  • Забезпечувати ріст професійної компетентності педагогічних кадрів;
  • Сприяти самоосвіті учнів та педагогів за допомогою різних форм і методів бібліотечної роботи; забезпечувати літературою для задоволення їхніх соціальних і культурних потреб.

В нашій бібліотеці ви можете

Користуватись читальним залом.

Підготувати реферат, цікаве повідомлення.

Взяти участь у всіх заходах, що проводить бібліотека.

Стати членом ради бібліотеки.

Завдання, які повинні ставити перед собою читачі:

Уяснити і засвоїти прочитаний матеріал;

Продумати прочитане;

Зробити із прочитаного необхідні для пам’яті висновки;

Чітко усвідомити, що дала тобі прочитана книга.

Способи читання

Читання-перегляд, коли книгу побіжно гортають для загального знайомства з нею;

Читання вибіркове, коли читають докладно та зосереджено лише потрібні місця;

Читання повне, коли уважно читають весь текст, але ніякої особливої роботи з ним не ведуть;

Читання з проробкою матеріалу, що передбачає складання різного виду записів та поміток.

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.