Методична тема, над якою працює колектив гімназії (2020-2025 рр.):

"Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу".

Апробаційно-впроваджувальний етап

(2022- 2023 , 2023-2024 навчальний рік)

(набуття власного досвіду)

Мета:

· визначення ступеня готовності вчителів до роботи над проблемою;

· вивчення досвіду роботи вчителів і виявлення труднощів з подальшою їх корекцією;

· апробація моделі формування вчителя як високо компетентного фахівця.

Основні завдання:

· спрямування організації досвіду з реалізації проблеми в роботі педагогічного колективу;

· корекція діяльності вчителів, які мають труднощі в роботі над новою проблемою;

· апробація системи діяльності школи та вчителів у процесі реалізації методичної проблеми.

Прогнозовані результати:

· вироблення рекомендацій щодо використання прийомів зміцнення в дітей переконання про цінність освіти;

· подолання в роботі вчителів утруднень, що виникають у процесі реалізації методичної проблеми школи;

· підвищення професійної компетентності педагогічних працівників у ході реалізації проблеми.

Шляхи реалізації:

- створення умов для вирішення поставлених завдань:

- оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з визначеної методичної проблеми;

- удосконалення системи роботи вчителів у контексті методичної проблеми;

- вивчення досвіду роботи педагогів, які працюють над аналогічними проблемами;

- проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій для вчителів, які реалізують окремі аспекти проблеми;

- удосконалення належного спрямування всіх форм внутрішньо шкільної методичної роботи, активізація роботи шкільних методичних об’єднань;

- організація наставництва, консультацій для молодих учителів;

- організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної методичної проблеми;

- аналіз напрацьованого практичного досвіду;

- організація взаємовідвідування уроків, вивчення й виконання вчителями запропонованих методичних рекомендацій;

- створення банку інформації щодо впровадження проблеми в освітній процес школи;

- творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над методичною проблемою.

Управлінська діяльність:

1.Реалізація моделі управлінської системи в межах методичної проблеми гімназії;

2.Виявлення нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих учителів з метою поширення досвіду;

3.Моніторинг професійної компетентності вчителя;

4.Моніторинг результативності роботи методичних структур;

5.Залучення вчителів до творчого педагогічного пошуку в процесі реалізації проблеми школи.

6.Тиждень педагогічної майстерності. Калейдоскоп інноваційних педагогічних технологій;

7.Атестація як засіб вивчення системи роботи вчителя й підвищення професійної компетентності педагога (творчі звіти вчителів).

8.Педагогічні ради: «Особиста, соціальна та професіональна успішність суб’єктів освітнього процесу»; «Шляхи формування компетентностей учнів»; « Помилка – чинник розвитку учнів».

9.Тренінгові заняття «Професійне самовдосконалення та життєве ціле покладання».

10.Психолого-педагогічний семінар «Індивідуальна траєкторія розвитку обдарованої дитини».

11.Круглий стіл «Засоби підвищення ефективності спілкування в системі «учитель-учень».

12.Семінари-практикуми: «Творча співпраця педагогічного колективу, учнів та батьків у формуванні громадянської активності школярів»; «Культура здоров’я як чинник формування здоров’я зберігаючого середовища».

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.