Методична тема, над якою працює колектив школи (2020-2025 рр.):
Соціалізація особистості на засадах створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу
Третій рік - Апробаційно-впроваджувальний етап
(2022- 2023 навчальний рік)
(набуття власного досвіду)
Мета:
· визначення ступеня готовності вчителів до роботи над проблемою;
· вивчення досвіду роботи вчителів і виявлення труднощів з подальшою їх корекцією;
· апробація моделі формування вчителя як високо компетентного фахівця.
Основні завдання:
· спрямування організації досвіду з реалізації проблеми в роботі педагогічного колективу;
· корекція діяльності вчителів, які мають труднощі в роботі над новою проблемою;
· апробація системи діяльності школи та вчителів у процесі реалізації методичної проблеми.
Прогнозовані результати:
· розробка планів роботи методичної ради щодо відбирання матеріалу для вирішення поставленого питання;
· вироблення рекомендацій щодо використання прийомів зміцнення в дітей переконання про цінність освіти;
· подолання в роботі вчителів утруднень, що виникають у процесі реалізації методичної проблеми школи;
· підвищення професійної компетентності педагогічних працівників у ході реалізації проблеми.
Шляхи реалізації:
- створення умов для вирішення поставлених завдань:
- оформлення довідково-інформаційного методичного куточка з визначеної методичної проблеми;
- удосконалення системи роботи вчителів у контексті методичної проблеми;
- вивчення досвіду роботи педагогів, які працюють над аналогічними проблемами;
- проведення інструктивно-методичних нарад, лекцій, дискусій для вчителів, які реалізують окремі аспекти проблеми;
- удосконалення належного спрямування всіх форм внутрішньо шкільної методичної роботи, активізація роботи шкільних методичних об’єднань;
- організація наставництва, консультацій для молодих учителів;
- організація дієвої самоосвітньої роботи педагогів із визначеної методичної проблеми;
- аналіз напрацьованого практичного досвіду;
- організація взаємовідвідування уроків, вивчення й виконання вчителями запропонованих методичних рекомендацій;
- створення банку інформації щодо впровадження проблеми в освітній процес школи;
- творчі звіти кращих учителів за результатами роботи над методичною проблемою.
Управлінська діяльність:
1.Реалізація моделі управлінської системи в межах методичної проблеми школи;
2.Виявлення нових педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок у досвіді творчо працюючих учителів з метою поширення досвіду;
3.Моніторинг професійної компетентності вчителя;
4.Моніторинг результативності роботи методичних структур;
5.Залучення вчителів до творчого педагогічного пошуку в процесі реалізації проблеми школи.
6.Тиждень педагогічної майстерності. Калейдоскоп інноваційних педагогічних технологій;
7.Атестація як засіб вивчення системи роботи вчителя й підвищення професійної компетентності педагога (творчі звіти вчителів).
8.Педагогічні ради: «Особиста, соціальна та професіональна успішність суб’єктів освітнього процесу»; «Шляхи формування компетентностей учнів»; « Помилка – чинник розвитку учнів».
9.Тренінгові заняття «Професійне самовдосконалення та життєве ціле покладання».
10.Психолого-педагогічний семінар «Індивідуальна траєкторія розвитку обдарованої дитини».
11.Круглий стіл «Засоби підвищення ефективності спілкування в системі «учитель-учень».
12.Семінари-практикуми: «Творча співпраця педагогічного колективу, учнів та батьків у формуванні громадянської активності школярів»; «Культура здоров’я як чинник формування здоров’я зберігаючого середовища».
Коментарi